Sunday 23 October 2011

KEMANA MENGHILANGNYA SOKONGAN RAKYAT TERHADAP PAS ??


Pelbagai  program telah dijalankan oleh puak2 PAS  di Padang Terap bagi menutup pelbagai isu yang telah mereka cetuskan di Daerah ini. Kebangkitan rakyat untuk  menukar corak kepimpinan dan pentadbiran di kedah juga begitu ketara apabila pelbagai lapisan masyarakat di daerah ini dilihat bersungguh2 untuk megembalikan struktur pentadbiran  kedah kembali  ke pangkuan Barisan Nasional/UMNO  pada PRU-13 nanti.
Terbaru puak2 PAS telah mengadakan Ekspo Pertanian Asas Tani di Dataran Pekan Naka pada 19hb hingga 22 oktober 2011. Amat memalukan apabila program anjuran kerajaan negeri itu tidak mendapat sambutan dari  penduduk Daerah  Padang Terap khusunya penduduk sekitar Pekan Naka. Apa yang bermain di fikiran PPU ialah kemana hilangnya semangat kepartian yang mereka katakan dahulu?? Dari hari pertama hingga hari terakhir ekspo itu dijalankan PPU tidak ketinggalan untuk mengikuti perkembangan program tersebut,boleh dianggarkan kehadiran penduduk pada setiap  malam tidak mencapai angka 50 orang. 

Psstt,,,,adakah ini pertanda kepupusan PAS Padang Terap???
KONSERT ANAK MUDA PAS PADANG TERAP.
Pada 23hb PAS Padang Terap bersama Terap Care telah mengadakan konsert anak muda (KONSERT ROSAK ANAK MUDA) di dewan Naka. Agak terkejut jugak bila dengar puak2 PAS ni nak adakan konsert,(KONSERT  TU….) bukan ceramah..hehehe..sebelum ni bukan main menghentam UMNO  dengan pelbagai isu kononya UMNO mengadakan konsert yang tidak mendatangkan faedah dan boleh melalaikan bangsa melayu dan islam itu sendiri. Kini lebih kuah dari nasi apabila PAS  sendiri menjemput penyanyi yang membawa genre ROCK KAPAK pada  zaman 90an. Apa yang PPU ingin nyatakan kemana hilangnya semangat irama ketuhanan mereka? Adakah sekadar menanan tebu di bibir?. Tepuk dada tanya selera.
PPU: KEBENCIAN RAKYAT TERHADAP PAS SEMAKIN MENEBAL, JOM KALIH KEDAH PADA PRU 13 NANTI. UMNO MENANG KEDAH SENANG.. KEDAH GEMILANG!!
Pewaris perjuangan umno 23.10.2011

No comments:

Post a Comment