Saturday 5 May 2012

D’ARAS PUNYAI KUALITI TERSENDIRI


D’ARAS merupakan sebuah Band muzik terkemuka di Kedah khususnya di kawasan Daerah Padang Terap. Berbekalkan pengalaman dan bakat yang  mereka miliki,Band D’ARAS group ini mula melebarkan sayap ke setiap pelusuk Daerah di Negeri Kedah untuk membuat persembahan. 

Antara penyanyi kumpulan tersebut, yang sempat admin kenali seperti Ain dan Ayu,mereka ini  dilihat mempunyai suara yang hebat dan mantap, dan boleh diketengahkan lagi  diperingkat yang lebih  tinggi.

 
Dari maklumat yang diperolehi, penyanyi-penyanyi kumpulan tersebut telah memenangi pelbagai anugerah antaranya Juara Bintang Klasik Radio Kedah FM.
Tahniah dan syabas kepada kumpulan D’ARAS yang berjaya menubuhkan band muzik yang hebat di negeri Kedah ini khususnya di Daerah Padang Terap. Admin sebagai warga Padang Terap mendoakan kumpulan D’ARAS  lebih berjaya dan maju dalam bidang yang mereka ceburi ini.
Kepada sesiapa yang berminat untuk mengundang kumpulan D’ARAS bagi membuat persembahan di tempat anda,anda bolehlah menelefon Pengurus di D’ARAS :
EN YAZID : 019-4377252

Dan dengarkan Radio ON9 (Trader FM) bagi mendapatkan maklumat yang lebih terperinci.

No comments:

Post a Comment