Sunday 13 May 2012

Sekitar Ulangtahun UMNO Ke-66 (UMNO PADANG TERAP)

Ulangtahun UMNO ke-66 di Stadium Nasional Bukit Jalil mendapat sambutan yang amat membanggakan oleh rakyat Malaysia. seramai 120 ribu rakyat Malaysia telah memenuhi ruang stadium Nasional Bukit Jalil,admin juga berkesempatan untuk hadir bersama-sama ribuan rakyat yang tidak jemu-jemu memberi sokongan kepada UMNO dan Barisan Nasional.

Penyokong-penyokong UMNO di Daerah Padang Terap juga tidak melepaskan peluang untuk turut hadir ke Majlis tersebut,admin amat berbangga dengan kesungguhan dan semangat yang tunjukkan oleh mereka,seawal jam 6 pagi mereka telah berkumpul di hadapan Pejabat UMNO Bahagian Padang Terap dan bertolak ke Kuala Lumpur jam 8 pagi

Jom kita tengok antara koleksi gambar-gambar penyokong UMNO Padang Terap yang sempat Admin ambil sewaktu majlis tersebut.

sebahagian Pemuda UMNO Padang Terap menunjukkan isyarat 1Malaysia 

Pemuda UMNO Padang Terap bergambar kenang-kenangan bersama Dato Zahid Hamidi

Puteri UMNO Padang Terap
Puteri UMNO Padang Terap sedang menunggu kehadiran Perdana Menteri
Ustaz Mad Zain sempat bergambar kenang kenangan bersama rakan-rakan.
Puteri UMNO Padang Terap menunjukkan isyarat 1Malaysia !
Gelombang Merah Kedah

Tahniah dan Syabas kepada semua rakyat yang terus menyokong UMNO dulu kini dan selamanya. Tidak lupa juga admin ucapkan ribuan terima kasih kepada Dato Seri Mahazir Bin Khalid(Ketua UMNO Bahagian Padang Terap), Pemuda,Puteri dan Wanita UMNO Padang Terap yang memberi kerjasama kepada Admin. Moga Allah merahmati setiap titisan perjuangan kalian..... Moga Pru 13,UMNO dan BARISAN NASIONAL terus kekal menjadi pemerintah Negara.

Dulu,Kini dan Selamanya

No comments:

Post a Comment