Tuesday 24 April 2012

Membongkar Siapa Pembangkang Oleh Ust Kamal Saidin


Ustaz kamal saidin sekali lagi dijemput ke Daerah Padang Terap dan lokasi kali ini ialah di Perkarangan Rumah Pak Long Sidek(Pengerusi) JKKKP Kg. Tanjung Luar, Pedu.






DAP TENTANG BENTUK NEGARA ISLAM.

(Pulau Pinang 21 April) DAP tetap dengan pendirianya akan menentang sebarangan pembentukan Negara islam seperti mana yang di hasratkan oleh PAS  jika parti itu berpeluang memerintah Negara.
Justeru , mengapa PAS masih bersama musuh islam ?? sedangkan perkara itu sendiri di akui oleh DAP??  Perpaduan yang di minta oleh UMNO di tolak mentah-mentah oleh PAS ?? ayuh,sedarlah wahai puak2 PAS, islam bukan mainan politik,islam ialah agama Allah,janganlah kita jadi nila yang setitik,dan janganlah jadi segengam tanah yang kotor sehinggan mengotorkan air yang jernih.
                                 

PAS TETAP KERJASAMA

Biarpun DAP menentang penubuhan Negara islam yang di hasratkan oleh PAS , PAS tetap akan bekerjasama dengan  DAP untuk berjuang, dan bersedia menukarkan slogan NEGARA ISLAM kepada NEGARA KEBAJIKAN. Inikah dasar perjuangan islam yang di maksudkan oleh PAS selama ini??
Keratan akhbar BERITA HARIAN 12.05.1999 jelas membuktikan bahawa PAS sanggup tunduk dan sujud kepada DAP apabila NIk Aziz Nik Mat sendiri menyatakan bahawa PAS sanggup berkejasama dengan DAP biarpun mereka mengetahui DAP menentang penubuhan Negara islam. Perkara ini terbukti PAS sanggup mengabdikan diri kepada DAP demi mencari kekuasaan duniawi semata-mata.

PAS SEDIA GUGUR NEGARA ISLAM
Nik Aziz Nik Mat berkata Pas sedia berbuat demikian jika slogan itu boleh menyusahkan usahanya untuk bekerjasama dengan pembangkang terbabit (DAP),demi masa depan islam di Negara ini.jadi untuk mencari pendamaian itu,setakat mana yang boleh kita hendak kepada islam,tapi kalau Nampak menyusahkan tak apa. Kerana dasar kita ialah islam dan dasar parti (PAS) sendiri, katanya.
“Yang pentingnya saya setuju sama ada DAP,MCA,MIC bekerjasama dengan PAS. Itu memang saya terima..syarat sedikit sebanyak itu kita boleh timbang”
Nik Aziz Nik Mat(Berita Harian 25/06/2012)

Psstttt: demi kuasa PAS sanggup gadaikan agama pada musuh yang menentang Islam...??? L

Kesimpulanya, PAS sudah lupa pada fatwa yang mereka sendiri keluarkan,kembalilah kepada landasan islam yang sebenar,jangan jadi hipokrit, rakyat sedang membilang hari,PRU 13 semakin hampir,moga rakyat sedar, undilah BN untuk kesejahteraan kita semua. J

Terima kasih di ucapkan kepada USTAZ KAMAL SAIDIN atas maklumat dan keratan akhbar yang diberikan, PPU ucapkan selamat maju jaya dan selamat berjuang demi menegakkan kebenaran.

No comments:

Post a Comment